Bijna weg! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Joanne & Robert - WaarBenJij.nu Bijna weg! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Joanne & Robert - WaarBenJij.nu

Bijna weg!

Door: Joanne & Robert

Blijf op de hoogte en volg Joanne & Robert

27 Januari 2009 | Nederland, Groningen

Nog een paar dagen en we gaan ervandoor.

Ik heb het idee dat er onduidelijkheid is over hoe je bericht krijgt van onze activiteiten.

Onder het kopje linksonder 'Blijf op de hoogte' kun je je e-mail adres invullen zodat je automatisch bericht krijgt wanneer wij een bericht of foto plaatsen.

Groetjes Joanne & Robert

• 28 Januari 2009 - 10:58

Oma N+OpaW.:

Wij wensen jullie een zeer goede reis,maak er iets groots van en laat spoedig wat horen.Veel plezier en "doe je best op school"
    Groetjes! Oma en Opa!!

• 28 Januari 2009 - 11:25

Chiel:

Of een RSS link, ook links bij blijf op de hoogte:)

Have fun Robert!!

• 29 Januari 2009 - 09:37

Marius Bremmer:

Hoi Robert en Joanne, ik wens jullie een hele goede tijd op Jamaica, ik zal dit weblog bij mijn favorieten zetten!
    groetjes
    Marius Bremmer

• 29 Januari 2009 - 21:54

Karin:

hey lieverds, het is bijna zover, na al jullie voorbereidingen! geniet er ontzettend van! liefs van mams karin!

• 31 Januari 2009 - 09:09

Harm, Ineke, M&J:

Lieve Robert en Joanne,
    We wensen jullie een goeie reis en een heerlijk tijd. Het ga jullie goed, waar ook ter wereld. Whauwwwww wat een avontuur! Liefs uit Nijkerk

• 01 Februari 2009 - 17:50

Johan, Yvonne +kids:

Hey Robert en Joanne,

Jullie zitten inmiddels in Brussel. Klaar voor het grote avontuur, want dat is het! Heel veel succes met jullie stage en afstudeerproject en geniet ondertussen van alles en overal waar jullie komen. Heel veel plezier.

Liefs van Johan en Yvonne

• 02 Februari 2009 - 09:10

Claudia Werkhoven:

Gaaf zeg Joanne,
    Geniet en doe voorzichtig, haal alles eruit wat erin zit!
    Gr Claudia

• 03 Februari 2009 - 11:13

OmaN-OpaW:

Hallo Joanne en Robert!!
    Gehoord dat jullie goed zijn aangekomen op het mooie Jamaica.Doodmoe zekerhè? We horen nu spoedig wat van jullie denk ik.Verder het allerbeste gewenst van
    Oma+OPa!!

• 03 Februari 2009 - 21:13

Danica:

HEy wereldreizigers!! was heel erg benieuwd of jullie goed zijn aangekomen inhet mooie Jamaica!! en hoe de eerste indrukken zijn...ik ben nog hard op zoek om jullie daar te mogen lastig vallen:D nou laat snel wat van jullie horen!!

xx

• 05 Februari 2009 - 14:43

Opa Anton + Oma Lily:

fijn, dat jullie goed zijn aangekomen,
    we blijven jullie volgen op waarbenjijnu.
    fijne tijd samen
    groetjes opa en oma