Fototjes - Reisverslag uit Oracabessa, Jamaica van Joanne & Robert - WaarBenJij.nu Fototjes - Reisverslag uit Oracabessa, Jamaica van Joanne & Robert - WaarBenJij.nu

Fototjes

Door: Joanne & Robert

Blijf op de hoogte en volg Joanne & Robert

08 April 2009 | Jamaica, Oracabessa

Hey lieve vriendjes en vriendinnetjes, leuk dat jullie er weer zijn. Het is net koffie koppen, maar dan met Bassie en Adriaan: als kind was je er al dol op.

Wie dit begrijpt is net zo gek als Robert.

Ok, dit bericht is in het leven geroepen omdat er een aantal nieuwe fototjes te zien zijn voor de liefhebbers op:

We hebben niet echt bijzondere dingen beleeft want we zijn nu veel aan het werk. Op 22 april komen de ouders van Joanne met Rick en Anouk en dan nemen we 10 dagen vrij!

Joanne bedankt iedereen voor de felicitaties!

Tot snel! Liefs Joanne en Robert

• 08 April 2009 - 17:18

Opa Anton + Oma Lily:

Dag lieverds,

Bedankt voor de foto's, die eenleuk beeld geven van jullie reilen en (helaas niet) zeilen.
    Dus hard aan het werk en vanaf 22 april gezellig met z'n zessen genieten van het leven als toerist en ingewijde.
    Met opa gaat het redelijk;hij heeft helaas wel last van ritmestoornissen van z'n rikketik en is daar wat moe van.
    We peddelen wel door, hoor.
    lieve groetjes, opa Anton en oma Lily

groetjes en liefs,

• 09 April 2009 - 05:39

Welas:

Oh dat bankje ziet er aanlokkelijk uit!!!
    Tot Skype voor de eerste keer dan ;-)

Kus Welas

• 09 April 2009 - 12:14

Hugo & Maya:

Leuk dat er weer foto's zijn om te zien! Zag er goed uit allemaal.

Veel liefs kus Huug & May.

• 09 April 2009 - 14:04

Wim:

Toffe foto's hoor, jullie zien er erg lekker uit! Roberts haar ziet er ook tof uit, maar worden het binnenkort nog dreadies?
    viel spaß liebe leute xxxxx

• 14 April 2009 - 09:38

Ikina:

Mooie foto's en nog leuker dat wij over 1,5 week dit in het echt gaan meemaken. Wij verheugen ons erop.
    Groeten,
    Ikina (mam Joanne)

• 17 April 2009 - 09:34

Mam Karin:

HEE LIEVE ROBERT!!! Van Harte Gefeliciteerd met je 24ste verjaardag!!! je slaapt nog als ik dit schrijf! we hopen dat je een fijne dag hebt samen met joanne! vanavond als pap thuis is bellen we je !! hele diiiiiiiiiiiiiiikke verjaardagsknuffel van ons!!!!!!!!!

• 17 April 2009 - 10:40

Bea:

Hey lieverds,

Allereerst Robert: Van harte gefeliciteerd jong met je verjaardag!!! 't Zal een relaxt feestje worden? In ieder geval een hele fijne dag en avond!
    Leuk om de foto's te zien en wat heb je lang haar gekregen Robert!
    'k Heb begrepen dat de dreadlocks niet helemaal zo waren geworden als je ze had willen hebben, maar dan doe je het toch op z'n hollands: een staart!!! hahahaha
    Pap, mam en Ton waren afgelopen woensdagmiddag/avond bij ons, erg gezellig.....
    Eerst maar weer de groetjes van ons uit Winsum... dikke knuffels en een dikke kussssssssssssss

• 17 April 2009 - 17:24

Johan En Yvonne:

Hey Robert,

Van harte gefeliciteerd, Robert met je 24e verjaardag. Maak er een gezellige avond van samen met Joanne en misschien nog wel meer mensen. Heb je al een lekker Jamaicaans gebakje op? Of kennen ze daar geen gebak? Nee? Nou, neem dan maar een pilsje. Wij nemen er ook eentje op jou vanavond hoor. Cheers! De groetjes daar.

Liefs van Johan en Yvonne

• 17 April 2009 - 20:25

Anouk, Sophia En Cor:

Hoi allebei,
    Robert van harte gefeliciteerd vandaag en Joanne nog gefeliciteerd de 7e!
    Het lijkt ons heel bijzonder om je verjaardag te vieren terwijl je zo ver weg bent.
    Zo te zien aan de foto's en de verhalen hebben jullie daar al wat vrienden waar je jullie verjaardagen mee kunnen vieren.
    Wat een leuke foto's trouwens, het ziet er zo vakantie achtig uit. En jullie maar volhouden dat je ook nog wat doet.
    Een hele fijne dag gewenst van ons en tot schrijfs. Anouk Sophia en Cor.

• 18 April 2009 - 12:11

Welas:

Robbeeeeerrrrrrrtttt!!!
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag gister!!!
    We hebben allemaal grandioos op je zitten drinken, nu dus brakjes:)
    Dikke kus en vier het maar lekker op z'n Jamaicaans!!
    -xxx- Double U

• 21 April 2009 - 15:32

Mam Karin:

hey hoi, nog heeeeeel even dan komen je ouders, broer en schoonzus joanne , wat leuk als jullie elkaar weer zien!!! geniet ervan!!! robert en joanne jullie een hele fijne vakantie met elkaar , dat hebben jullie nu ook wel verdient na al dat werken daar!! hele dikke knuffel van mij!!!

• 23 April 2009 - 13:22

Oma+Opa Lucas:

Hallo Joanne en Robert
    Is de Fam Lucas al eens
    aangekomen???
    Nog niets gehoord!
    Is alles OK???
    We worden een beetje ongerust.
    Liefs Oma+Opa.

• 02 Mei 2009 - 22:41

Mies En Minouk:

Hey dude en dudette! Wat een relaxte foto's man! Hebben jullie een beetje genoten met de familie van joanne op bezoek? Als je zelf ook vrij bent kijk je weer heel anders naar je omgeving. Met de afstudeer en stage opdracht gaat het ook goed?
    Groetjes vanuit tevens zonnig, doch lang niet zo mooi Nederland!

• 02 Mei 2009 - 22:43

Mischa:

Ps wat is jullie skype adres, heb het geïnstalleerd. X